donderdag 22 augustus 2019

Zolderpraat.

"Hou toch op met die zolderpraat" zegt Burggraaf in zijn preek. Hij wil de bestraffende man in de poort niet horen. Nu dan er zijn nog meer straten in de stad om in te spelen. Het gebabbel zal nog wel doorgaan maar dat hoef ik allemaal niet aan te horen en mijn getuigenis staat vast als een huis op de Rots gefundeerd. Inhoudelijk heeft Hij niets te zeggen en het kan ook niet. De waarheid valt NIET te weerleggen. We houden het van een afstand wel in de gaten, we constateren. Ja als de hemelse Vader me in andere straten op de fluit laat spelen wie zou daar tegen in willen gaan. Dat betekent niet dat drekgod aanbiddende refo-Amorieten door tijdsgebrek zullen ontkomen aan het zwaard van Jozua. nee:

Jozua 10:12-13 Toen sprak Jozua tot den Heere, ten dage als de Heere de Amorieten voor het aangezicht de kinderen Israëls overgaf, en zeide voor de ogen der Israëlieten: Zon, sta stil te Gibeon, en gij, maan, in het dal van Ajalon! En de zon stond stil, en de maan bleef staan, totdat zich het volk aan zijn vijanden gewroken had. Is dit niet geschreven in het boek des oprechten? De zon nu stond stil in het midden des hemels, en haastte niet onder te gaan omtrent een volkomen dag.

God zet de tijd stil voor Jozua opdat er niemand ontkome. Ja de HEERE werkt wonderen op het gebed. Mensen moeten niet denken Gods tucht te kunnen ontgaan. al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel. de Waarheid zal zegevieren!

Psalmen 45:4-9
4. Gord Uw zwaard aan de heup, o Held! Uw Majesteit en Uw heerlijkheid. 5. En rijd voorspoediglijk in Uw heerlijkheid, op het woord der waarheid en rechtvaardige zachtmoedigheid; en Uw rechterhand zal U vreselijke dingen leren. 6. Uw pijlen zijn scherp; volken zullen onder U vallen; zij treffen in het hart van des Konings vijanden. 7. Uw troon, o God! is eeuwiglijk en altoos; de scepter Uws Koninkrijks is een scepter der rechtmatigheid. 8. Gij hebt gerechtigheid lief, en haat goddeloosheid; daarom heeft U, o God! Uw God gezalfd met vreugdeolie, boven Uw medegenoten. 9. Al Uw klederen zijn mirre, en aloë, en kassie; uit de elpenbenen paleizen, van waar zij U verblijden.

Vorige week constateerde ik dat er op derokendevlaswiek.COM dat er preken waren gepubliceerd voorzien van een bijschrift noemende zekere "valse SA-getuigen". Ik denk nou dat zal wel over de salvation army gaan. Maar toen herinnerde ik me dat ik mijn artikelen met S.A. onderteken. Dus ik luister een stuk en kom er achter inderdaad het gaat over mij. Ik reed in de auto naar huis ik dacht moet ik daar nog naar luisteren en op ingaan, het lustte me niet meer. Maar ik kwam in een hagelstorm terecht en wel zo dat ik niet verder kon rijden vanwege het zicht dus ik parkeerde in de berm. en bad tot de HEERE wat er mocht zijn dat ik zo kwam stil te staan. Toen realiseerde ik me dat ik in de berm stond. Daarna herinnerde ik me die grasmaaier die op die steen knalde uit het vorige gezicht en besefte ik dat God wilde dat ik deze preken ging beluisteren.

Burggraaf zegt geen zolderpraat te willen horen maar denkt me wel VALS te kunnen veroordelen. Nou dan gaan we nog even door, het gaat per slot van rekening om de ere en de waarheid Gods.

Ik had u als een evangelist van de HEERE gebeden om de waarheid van Gods woord te schrijven, het evangelie zuiver te preken en om de ketterijen te vermalen. Omdat elke dominee iets anders leert en elk theologisch boek tien andere tegenspreekt. EN NIET om zelf inlegkunde drekgoden op te richten.

Ik bad tot de HEERE misschien is er nog iemand die zijn roeping verzondigd heeft dan kon die nog evangelist worden, dominees vertrouwde ik al niet meer. En de naam voor de evangelisatie ter herkenning die ik had bedacht was derokendevlaswiek staande op de zoldertrap. O en ik vond uw naam in het telefoonboek in harskamp. Ik kende u wel niet maar alles is uitgekomen. Bidden naar de raad van Gods wil draagt vrucht. En dan wordt bidden de toekomst zien. scheld me maar uit voor meesterdromer het is me een erenaam.

Herinnert Burggraaf zich die koperen kogel nog die hij verloren was en op het gebed teruggevonden heeft ? Dat dat gebeurd is, is gebedsverhoring aan een jongen van 10 jaar op een zolderkamer die van de HEERE wilde weten of hij in de gunst Gods biddende was. Dus dat u die kogel had, en verloor, en tot God bad, en hem terugvond. Dat alles had ik nadrukkelijk van de HEERE gebeden als een teken en bevestiging en de grond daarvoor was exodus 4 met name vers 16:

Exodus 4:16
En hij zal voor u tot het volk spreken; en het zal geschieden, dat hij u tot een mond zal zijn, en gij zult hem tot een god zijn.

Dus ik weet heel zeker dat ik in de gunst Gods ben. Al die valse aanklachten van nabootserij, papagaaierij, beunhazerij, valse oogmerken enz. vallen hierbij TOTAAL IN HET NIET.

Ik dacht aan het einde van de week nou ik knip mijn haren er maar af, maar daar kwam niets van terecht. toen wilde ik een groot glas advocaat nemen maar dat belande in de gootsteen. Toen vond ik een kartonnen koker en toeterde erop naar een van de kinderen en daar kwam de Heere me in voor. De bazuin was geblazen en het was tijd om op de fluit te gaan spelen en al het andere werd afgesneden.

Hosea 5:8
Blaast de bazuin te Gibea, de trompet te Rama; roept luide te Beth-aven; achter u, Benjamin!

Ja te Gibea was een broederstrijd uitgebroken omdat er een schandstuk gepleegd was en de benjaminieten wilden verhinderen dat er recht werdt gedaan. richteren 20. Gods principes, de principes van Gods woord veranderen NIET. Daarom moeten we ook schrijven in het kader van de tucht de waarheid en de gerechtigheid tegen de ketterijen van G.P.P Burggraaf. Dat Gods kinderen en knechten ketterijen leren... DAT DULDT GODS GLORIE NIET!

S.A.