zaterdag 24 augustus 2019

(audio) getuigenis Jurie van den Berg + lasterberichten weerlegd (1)

Toen ik het audio getuigenis van Jurie van den Berg op derokendevlas(VALS)wiek.COM beluisterde werd ik in meerdere opzichten verblijd. Maar daarna bezocht ik het postvak van mijn blog en kwam ik er achter dat hij mij 3 lasterberichten had gestuurd. Dus ik bewaar het mooiste voor het laatst en zal eerst die berichten behandelen. Hieronder volgt zijn eerste bericht en daarna mijn weerlegging:

Aan de door Gods Woord geopenbaarde reptiel rechtstreeks uit de helse afgrond opkomende demonische geest met zijn godlasterende mond hoorbaar en stankverbreidende laster! De intentie van deze verradelijke lafhartig ANONIEM geschreven blog, (S.A schrijver anoniem) is duidelijk door een afgunstig judas geest gedreven persoon, waar de anonimiteit een duidelijk bewijs van is om aan dit geschreven blog totaal geen waarde te echten,

jou retoriek is alleen maar lasterlijke ideologie dat niets met het geloof heeft te maken, je brieven hebben een klikostatus gekregen, wat je zodanig heeft gekrenkt in je eer, dat je als een gebeten BEUNHAAS bent opgesprongen.

Ik kan getuigen voor God en de mens , door vele onmogelijkheden en veel tegenstanders ten spijt, zelf door Gods Geest onder deze Waarheid gebracht zijnde . ( Hooglied 1 vers 7 en 8) met nog steeds met krachtig getuigenissen Gods bevestigt. Ik heb het zelf uit Gods Mond gehoort, wat sterveling zou mij schenden. Je geschreven blog is een duidelijk bewijs dat je met anders mans kalveren ploegt en met eigen verdraaiingen invult, je hebt mij niets wijs te maken, lees het van begin tot het eind dat jij onder deze prediking hebt gezeten om de prediker op een woord te vangen! Hier is een door het Woord gebeten persoon aan het woord, wie eerst hosanna roept, maar als er geen eer te behalen is dan met vervloekingen Christus getuige te kruisigen! Hier heb je een reptiel die rechtstreeks uit de helse put is voorgekomen, zijn gedaante verandert in godzaligheid om eerst als een parasiet is ingekropen om de de vrijheid der kinderen Gods te verspieden.

2 En zij heeft den put des afgronds geopend; en er is rook opgegaan uit den put, als rook eens groten ovens; en de zon en de lucht is verduisterd geworden van den rook des puts.
3 En uit den rook kwamen sprinkhanen op de aarde, en hun werd macht gegeven, gelijk de schorpioenen der aarde macht hebben.

Eerst komen ze met lofprijzingen, voorzichtig en vriendelijk om je op een woord te vangen, om dat dan later te gebruiken om Christus getuigen van de steilte te werpen. Om Broeder Burggraaf te beschuldigen dat hij een bewusteloze rechtvaardigmaking leert is zo krankzinnig absurd en met geen enkel woord te bewijzen, en dan om te insinueren dat God als Hij in een droom tegen Jacob spreekt Jacob bewusteloos was? nou dat is pure inlegkunde, God sprak in het O.T door dromen!! is de grootste Godlastering bedreven, je betoont hier niets van God en Goddelijke zaken te weten, de rest wat je schrijft is enkel pure afgunstige smaadlaster! De steen waar Jacob volgens jou zo rustig op sliep, zal voor eeuwig jou kop vermorzelen, omdat je niet hebt gewildt dat Christus Koning over je was! Een ander van inlegkunde belasteren en het zelf doen, omdat je niet verstaat! Jacob sliep niet rustig op die steen, maar de steen drukte Jacob dood!

25 Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: De ure komt, en is nu, wanneer de doden zullen horen de stem des Zoons Gods, en die ze gehoord hebben, zullen leven.

Als dat dan niet lukt en ze dreigen ontdekt te worden, beginnen ze met hun aangeleerde kunsten de zaken te verdraaien tot hun eigen verderf ,14 Maar de natuurlijke mens begrijpt niet de dingen, die des Geestes Gods zijn; want zij zijn hem dwaasheid, en hij kan ze niet verstaan, omdat zij geestelijk onderscheiden worden. eens ontdekt dan zullen ze met hun godlasterende mond een duivelse stank verbreiden, om je beginnen te vervloeken en met dubbele eedzweringen denken te overtreffen. Deze geesten zitten doorgaans in de huidige kerken en doen hun werk zeer in het geniep, operenen doorgaans anoniem. Dan heb je God gebeden om Ds Kort en Ds Veldman in de kerken te houden als een lamp, terwijl onder hun leiding de wetteloosheid in kwadraat toeneemt met hun verradelijke zwijgende monden, SGP en Rd aanbevelende brandstichters en Kort met zijn dwaalboeken en wie als de gevierde mannen rustig het volk door dirigeren de eeuwige verdoemenis in. Ja als je bij God vandaan de volle raad predikt, dan krijg je miljoenen sprinkhaanachtig reptielen achter je aan, waar jij er een van bent! Jou laster is zo hemeltergend dat de duivelen sidderen, maar daar ben jij al overheen! Je schrijven is een en al puur door een duivelse geest ingegeven om anoniem, met een Judas geest Gods Woord te verkrachten, Gods knecht te belasteren, Christus te kruisigen in Zijn volk, het is alles voorzegt, maar wee de mens wie gezet is deze dingen te doen! ​De wortel van anoniem ​​​​​is gans verrot, alles begonnen met de geest der dienstbaarheid wat alleen dienstbaarheid kan voortbrengen, maar jij hebt die tegen beter weten in vermengt met den Heiligen Geest, hierdoor krijg je oud geraffineerde bekeringen, dan ga je anderen beschuldigen dat ze een bewusteloze rechtvaardigmaking leren, omdat ze hetzelf niet kennen en niet geestelijk verstaan, en zo hun eigen bekering niet eens kunnen verhalen( ergens in 2007/2008) over bewusteloos gesproken!.

Deze vervloekte god lasterende leer om de geest der dienstbaarheid te vermengen met Gods Heiligen Geest komt de tweemens leer goed uit, waar jij uiteraard niet tegen strijdt, maar Christus is gekomen om te verlossen

Hebr 2 :15 En verlossen zou al degenen, die met vreze des doods, door al hun leven, der dienstbaarheid onderworpen waren.

De oude mens is enkel dienstbaarheid. Heel wat anders dan wat jij beweert en leert. Uit deze duivelse lering komen al de dwalingen voort waar ook jij zodanig inverstrikt zit, dat je Gods Geest bent gaan lasteren, met al je bevindingen en gebedsverhoringen, doe je niets anders dan jezelf de lucht insteken, alles wat je hebt geschreven zal als een boomerang op je eigen hoofd terrecht komen! Dit geschrevene vertoont alleen pure afgunst ! Een blog anoniem schrijven om je te verschuilen dat je geen website heb, je had ds Kort kunnen vragen waar je goeie gesprekken mee hebt, die laat zichzelf ook etaleren op allerhande websites, zelfs op C.I.P seks website, hij had wel iets kunnen regelen! Je vertoont niets anders dan het rijkejongeling gestalte en erger, volgevreten, rijk en verrijkt, hebben een naam dat ze leven maar zijn dood! Wel veinzend met Ds Kort omgaan wie rustig voor de satanisch SGP collecteert, en er dan mee weg denkt te komen, je moet er maar veel voor bidden, je veinst mee, ik ben in heel Nederland nog niemand tegen gekomen wie alleen staat en tegen al dit huidig kerkelijke inlegkundige valse christussen publiekelijk getuigt!

Ook jou Paulus wie dat dan ook moge zijn, waar je euro's voor opspaart niet!

Ware broeders onder het kruis schrijven niet anonieme afgunste brieven om elkaar proberen dood te steken, ze volgen en zijn geen ja knikkende volgelingen van elkaar, maar zijn EEN in Christus, en volgen ieder de Stem van hun MEESTER Jezus Christus wiens eigen ik ben, ik was verloren, ben gevonden!

Dat Broeder Burggraaf alleen ja knikkers heeft terwijl hij elke week daar tegen preekt, is niet meer dan leugenachtige laster, man wat een zielig walgelijk onderkruiper ben je toch!!

Al je beschuldigen tegen Gods Volk onder het kruis, zul je met je aangehaalde pauselijke titels voor eeuwig pauselijke vrienden delen!

Alles wat je hebt geschreven is van iemand wie de letter vast houdt maar nooit door het Woord gegrepen is, en zo Gods Woord biblicistis invult en de geestelijke strekking er niet van verstaat, zoals Gods Woord leert

13 Dewelke wij ook spreken, niet met woorden, die de menselijke wijsheid leert, maar met woorden, die de Heilige Geest leert, geestelijke dingen met geestelijke samenvoegende.

Met al deze Godlasterlijke laster reis je naar de rechterstoel van God.

Jurie van den Berg

Mijn weerlegging:

Ik voel me volstrekt niet aangesproken door uw inleidende woorden. Ik weet dat ik een kind en knecht van God ben. u moet zich in het licht van deuteronomium 18:20 maar eens afvragen waar u eigenlijk mee bezig bent.

Het woord reptiel doet me denken aan Gods teken dat die krokodil die dominee zou doden. Wat ook zo uitgekomen is. Maar dat weet u vast wel want u heeft zich per slot van rekening niet laten manipuleren door Burggraaf. U papegaait hem helemaal niet na ofzo (Ja dat bedoel ik sarcastisch en spottend). en u bent natuurlijk als een echte Bereër geheel onbevooroordeeld mijn artikelen gaan onderzoeken...

Mijn blog is niet anoniem en ik schrijf niet anoniem. ik onderteken mijn artikelen met mijn eigen naam. S.A. dat zijn mijn eigen voorletters. eerst stond mijn achternaam er ook nog achter maar die heb ik later weggehaald aangezien M.G. van der Hoeven van hetgekrookteriet.com in de waan is dat ik eer in mijn naam zoek. Nou mijn naam mag verdwijnen hoor. bovendien heb ik mijn naam en adres bekend gemaakt aan Burggraaf. Bovendien heeft u mijn artikelen dus niet gelezen want daar staat mijn naam gewoon in geciteerd. dat zielige gedram over mijn naam en uw valse invulling van mijn initialen is niet anders dan een stok zoeken om de hond te slaan. belachelijk. O nog even terug komen op mijn naam, dat is eigenlijk niet mijn echte naam, ik ben net als Willliam Huntington een naamsverwisseling ondergaan. dus al het "moois" wat u over mijn naam schrijft. moet u dan ook postuum op hem toepassen held dat u er bent. en om er nog even op door te gaan wat doet het er inhoudelijk eigenlijk toe wat voor naam ik heb? in richteren 6:8 stuurt de Heere een man die een profeet was. Nou vertel eens hoe heet die profeet ?

Dat Burggraaf de tucht niet wil aannemen en Jozef als een rechtgeaarde gadiet in de kliko kuil werpt en en geestelijk dood probeert te slaan. Dat heeft mij genoodzaakt om deze zaak publiek te maken voor heel de gemeente van Christus en daarin heeft de Heere me ook nieuwelings uitgestoten in mijn roeping. Om op de fluit te spelen en klaagliederen te zingen. en daar heeft de Heere me ook door Woord en Geest en met tekenen en wonderen krachtiglijk in bevestigd:

Genesis 49:23-24
23. De schutters hebben hem wel bitterheid aangedaan, en beschoten, en hem gehaat; 24. Maar zijn boog is in stijvigheid gebleven, en de armen zijner handen zijn gesterkt geworden, door de handen van den Machtige Jakobs; daarvan is hij een herder, een steen Israëls;

Dat u door God naar de prediking van Burggraaf geleid bent is absoluut de waarheid maar daar kom ik nog wel op terug.

Dat ik vanaf het begin preken van Burggraaf heb geluisterd is zeker waar. Maar ik heb ze niet allemaal gehoord. Het is zelfs zo dat ik Burggraaf aangemoedigd heb om er aan te beginnen. maar wel op DEZE voorwaarde DAT HET DE WAARHEID ZOU ZIJN! Wat meer is ik heb biddend aan de wieg van derokendevlaswiek evangelisatie gestaan jaren voordat de website überhaupt bestond.

Oh dus ik heb met andermans kalveren geploegd? Heeft Burggraaf patent op de Nederlandse taal ? op Gods woord ? wat heb ik geschreven wat door geen enkel ander mens ooit dan alleen door Burggraaf is gezegd of geschreven ? en als u dan denkt wat gevonden te hebben bewijs daar dan van dat ik het van Burggraaf geplagieerd heb, dus bewijs dan dat ik dan met andermans veren pronk. allemaal laster en leugen uwerzijds.

Dat reptielen verhaal zal ik verder negeren dat heb ik al aangestipt en is de sop van de kool nog niet waard.

"Eerst komen ze met lofprijzingen, voorzichtig en vriendelijk om je op een woord te vangen, om dat dan later te gebruiken om Christus getuigen van de steilte te werpen. Om Broeder Burggraaf te beschuldigen"

Deze insinuatie is vals. Ik heb Burggraaf niet benaderd met de intentie hem op een woord te vangen en dat later tegen hem te gebruiken. Ik heb hem benaderd als een kind en knecht van God, een broeder in Christus met hartelijke liefde. MAAR dat betekent niet dat we vlees moeten sparen of valse leringen moeten verdragen. Tucht is liefde gericht op herstel niet op verwoesting. MAAR het is bovenal gericht op de ere Gods. Ik heb altijd geschreven niet tegen zijn kindschap, niet tegen zijn roeping, ook niet tegen de leer van de rechtvaardiging van de goddeloze, alleen tegen de valse leringen. maar Burggraaf schreef mij dat hij nooit enige liefde in Christus tot mij gevoeld heeft. Dus schrijf me niet van die onzinverhalen.

Ja Burggraaf leert ten aanzien van Jakob te Bethel inderdaad een bewusteloze rechtvaardigmaking omdat Jakob daar in het geheel niet werd gerechtvaardigd. ik heb dit (zonder met andermans kalf te ploegen of plagiaat) nogmaals behandeld in mijn artikel genaamd De Banier (1). neem en lees.

U openbaart zich in het kielzog van Burggraaf als een rasechte inlegkunde drekgod aanbidder want u schrijft: "Jacob sliep niet rustig op die steen, maar de steen drukte Jacob dood!"

Genesis 28:16 "Toen nu Jakob van zijn slaap ontwaakte [...]"

Zo dan, u bent met het woord van God weerlegd. Noch de Heilige Geest noch Jakob verklaren in Gods woord dat hij door de steen werd dood gedrukt. Dus u leert een van God vervloekte leugen. u heeft toegedaan aan het woord van God en daarmee afgedaan.

Ik heb gebeden en het is nog veel te weinig. Ja ik mag door de Heilige Geest bidden naar de raad van Gods wil en dan heb ik vrucht. U zegt(audiogetuigenis) onder de bediening van ds K. Veldman wel eens wat van de Heere te hebben ontvangen DUS OOK U BENT ER DOOR GEZEGEND. dus wat klaagt u dan over mijn gebeden? leer de dingen eens te onderscheiden! als ds K. Veldman als  kind en/of knecht zich ontgaat in leer en/of leven dan is hij te bestraffen en moet hij onder de tucht en datzelfde geldt voor u en voor mij en DUS OOK voor Burggraaf en ook voor ds A. Kort. ik heb God gebeden of de Heere ds A. kort de last wilde opleggen een boek te schrijven tegen de valse wedergeboorte leer maar hem tegelijkertijd in die kerk te houden. zodat er ook van binnen die kerk een getuigenis was tegen die leer. Nou dat Heeft de Heere behaagd te doen. Dat Kort geen volmaakt boek heeft geschreven is geen wonder aangezien de vloek op de afscheiding ligt. En als het u niet behaagt dat Kort in die kerk blijft preken aan al die kinderen die het verschil tussen hun linker en rechterhand niet weten die ook een ziel voor de eeuwigheid te verliezen hebben. Nu ga dan op de grond liggen voor God en bid Kort er uit. en als Kort is te bestraffen bestraf hem dan.

Oh dus omdat God mij aangeroerd heeft zoals Hij Jakob aanroerde:

Genesis 32:25
En toen Hij zag, dat Hij hem niet overmocht, roerde Hij het gewricht zijner heup aan, zodat het gewricht van Jakobs heup verwrongen werd, als Hij met hem worstelde.

Genesis 32:31
En de zon rees hem op, als hij door Pniël gegaan was; en hij was hinkende aan zijn heup.

En God me een knak in mijn leven gegeven heeft en ik een geheugen heb zo lek als een zeef zodat ik datums en tijden en namen niet of nauwelijks onthouden kan en niet exact op de seconde af weet wanneer ik door recht verlost ben. En God voor mij  verleden, heden en toekomst opent en sluit naar Zijn believen. en mij terug en inleidt IN DE ZAKEN. dan denkt u me daarvoor een trap na te kunnen geven. Nou ik kan u de plaats op de vierkante meter exact aanwijzen waar het gebeurd is.

Ik heb uw mening over de Geest der dienstbaarheid niet nodig. Die doet er namelijk niet toe.

dat Burggraaf alleen maar jaknikkers heeft is niet wat ik schreef. dus u doet een vals getuigenis.

Gods volk onder het kruis is niet ontslagen van de tucht.

Die inlegkunde drekgoderij die Burggraaf en u in zijn kielzog ten beste geven heeft niets van doen met de woorden die de Heilige Geest leert. wat jullie doen is natuurlijke dingen met geestelijke dingen en eigen verzinsels mengen.

Wat is dat juk van Christus toch ongelooflijk zacht en Zijn last licht.

en eigenlijk heb ik nog niets van jullie geleden hoor. vergeleken bij die broeders en zusters in Christus die psalmzingend op de brandstapel stervend overwinnaar werden ben ik nog niets.

SERVATUS