donderdag 22 augustus 2019

De Banier. (1)

In dit artikel behandelen we de preken van evangelist  G.P.P. Burggraaf gehouden op 04-08-2019, 11-08-2019 en 18-08-2019 gepubliceerd op derokendevlaswiek.COM. Bij dit artikel hoort de introductie in het vorige artikel genaamd Zolderpraat.

morgenpredikatie 04-08-2019 van G.P.P Burggraaf
psalm 60 en Jesaja 18

Laten we eens gaan kijken wat er hier allemaal wordt opgericht nu we er bij geroepen zijn.

Burggraaf: "valse apostelen en profeten die willen het werk van God nabootsen en zijn lid van de geestelijke SA zo heten ze ook dat is hun naam SA"

Mijn doopnaam is S.A. van servatus en betekent de geredde. God heeft die naam eer aangedaan want Hij heeft mijn ziel gered. daar heb ik op deze blog getuigenis van afgelegd. op dit blog heb ik meerdere malen met feiten bewezen van God geroepen te zijn. dus wat is dan het woord van een nietig mens. ik behoor tot de storm afdeling van Koning Jezus maar zelf ben ik niets dan stof en as. Het woord conserveren komt ook van het woord servare om het bederf te weren een zoutend zout te zijn. Burggraaf u gedraagt zich als een schoolplein bully. Nou spot er mee het doet me niets en het bewijst niets.

Ik heb nergens in mijn artikelen beweerd dat Burggraaf "slaafse volgelingen" heeft dit is een vals getuigenis en het bewijst verder ook niets.

Burggraaf: "die nabootsers gaat het altijd om eer namen en titel om punten te scoren"

Het gaat mij om de eer van God en de waarheid van het evangelie. Als het me om mijn eigen naam en eer ging had ik mezelf wel uitgebreid geintroduceerd met foto in driedelig pak met stropdas. Alweer een vals getuigenis en de pretentie te weten wat er in mijn hart leeft. Wat Burggraaf doet is doorlopende karaktermoord plegen. maar het bewijst verder niets.

Burggraaf: "als ze zien dat ze het gaan verliezen krijgen ze een brutale onbeschofte mond dan willen ze de zaak overschreeuwen"

Integendeel Ik zie dat ik het ga winnen omdat de Waarheid het uiteindelijk altijd wint.

Burggraaf: "God heeft me een geopende deur gegeven die niemand kan sluiten ook ik zelf niet en ik pretendeer niet dat ik niet ken dwalen, maar overtuig me dan op grond van Gods woord"

Het is helemaal niet mijn intentie om die geopende deur te sluiten. En mijn artikelen zijn daar niet op gericht. Ik schrijf tegen die van God vervloekte inlegkunde drekgod ketterijen van u die niet behoren tot die geopende deur, dat u dat maar even goed verstaat. Bovendien heb ik deze artikelen geschreven op grond van Gods woord en dan kunt u beweren dat ik de Gods woord verdraaid heb maar u bewijst het niet dus het bewijst niks. En daar val ik dan weer niet voor.

Burggraaf: "Dat ik bijvoorbeeld leer, Jakob de rechtvaardigmaking te bethel, Burggraaf leert een bewusteloze rechtvaardigmaking wat Jakob ondervond in Bethel in die droom, dat geschiede bij volle bewustzijn, God sprak tot Jakob daar was die ten volle van bewust, en als je dat bewusteloosheid noemt dan mag je je eigen wel gevoegelijk afvragen of je de zonde tegen de Heilige Geest niet bedrijft, want dan maak je het werk de Heiligen Geestes belachelijk"

Ja Burggraaf ten aanzien van Jakob te Bethel leert u inderdaad een bewusteloze rechtvaardigmaking. Want er is daar helemaal geen sprake van rechtvaardigmaking. de beleving van het verdoemende en verzoenende recht wordt daar GEHEEL gemist. En daarom maakt u gebruik van inlegkundige kunstgrepen om het kloppend te krijgen. Maar het klopt nooit. God sprak wel tot Jakob door de droom, en Jakob verstond wel dat God tot hem sprak door de droom maar daarvoor was Jakob zich nergens iets bewust van want daar geeft hij zelf getuigenis van:

Genesis 28:16
Toen nu Jakob van zijn slaap ontwaakte, zeide hij: Gewisselijk is de Heere aan deze plaats, en ik heb het niet geweten!

In die droom was God de enige die sprak en Jakob werd hier niet voor het gericht van de vertoornde Rechter gedaagd, we lezen niets van het omhelzen van het heilige recht, een hellevaart, de tussentreding van Christus, of vrijspraak in deze droom. Toen God tot Abimelech kwam was er wel sprake van gericht en een antwoord van abimelech. Dus u heeft mijn artikelen op geen enkele wijze inhoudelijk weerlegd.

Burggraaf: "dan ben je echt een duivel", "zonde tegen de Heilige Geest", "demon".

Dat zijn uw woorden en die bewijzen niets, verzoekingen en beproevingen waar ik als goud zal uitkomen daar zorgt de HEERE voor.

Burggraaf: "als je dan een citaat van kohlbrugge geeft dan zeggen ze, o je staat altijd kohlbrugge te preken"

Nee dat heb ik niet gezegd dit is een vals getuigenis. en bewijst daarom niets. Ik verlang er naar dat de boeken geopend worden voor de rechterstoel van Christus want dan zal de waarheid openbaar komen!

Burggraaf: "en dan zijn er van die SA-ers die geven mij de scheldnaam paus Burggraaf, nou je komt er mee op de bodem van de hel, niet omwille van mij maar omwille van de waarheid"

U gedraagt zich als een paus dus daarom noem ik u een paus, en daar neem ik geen letter van terug, tenzij u zich bekeerd, ere wie ere toekomt, geef een ieder het zijne, bovendien heb ik het met feiten bewezen. u daarentegen lastert er listig lustig op los maar het zal niet bestaan vergeet dat maar. en u bewijst er ook helemaal niets mee.

Burggraaf: "God zal nooit aannemen dat Jakob bij Bethel een bewusteloze rechtvaardigmaking heb ondergaan"

Nee dat soort ketterijen zoals u die leert zal God NOOIT maar dan ook NOOIT aannemen vergeet dat maar. Bekeer u er dus onmiddelijk van.

Burggraaf: "Jakob is niet in de moederschoot wedergeboren, hij is te bethel voor God gedaagd, en de zon is ondergegaan, en dan zeggen ze dat is een natuurlijk verschijnsel, dat heb niks met zijn bekering te maken, en anderen zeggen van Jakobs bekering staat niks vermeld"

Ik heb nooit geschreven dat Jakob in de moederschoot is wedergeboren. Jakob is te Bethel NIET voor God gedaagd want de zon ging onder en hij pakte en steen en ging slapen, Als een mens in Gods gericht betrokken word dan gaat die niet een steen uitzoeken en lekker liggen slapen. Bovendien gaat dat door woord en Geest niet door de natuur ABSOLUUT NIET. maar goed dit is uitgebreid weerlegd en het is allemaal na te lezen. herhalen van uw inlegkunde drekgod ketterijen maakt ze niet waar. en u bewijst er verder helemaal niets mee.

Dat noemen ze dan de banier oprichten en op de bazuin blazen, Burggraaf u heeft niets gezegd. Het is al ijdelheid en lucht. nul komma nul schriftbewijs. mijn getuigenis staat als een huis op de Rots. het enige wat u heeft gedaan is de banier van Koning Jezus in de grond trappen zoals die door mij is opgericht. allemaal goddeloos vleselijke schijnbewegingen. Toen ik dat voor het eerst zag dacht ik nog heel even, vier preken tegen mij, en de getuigenis van 2 broeders, zou ik het dan toch verkeerd hebben, dan moeten er toch wel vaste bewijsredenen zijn, maar nee God heeft me er door heen getrokken, en het blijkt allemaal als een zeepbel uit elkaar te spatten heel die zogenaamde ontmaskering en die oordeel aanzegging blijkt te zijn gebaseerd op pauselijk opgeklopte lucht.

Mijn artikelen blijven staan en ik ben nog niet klaar met u.

SERVATUS