dinsdag 21 februari 2023

Bericht van een man in de ban:

 Bericht van een man in de ban:

"Kleen

God heeft Kleen in het ziekenhuis geslagen! Jij volgt lasteren doe je niet gratis!"

Mijn antwoord:

[069:9] Ik ben mijn broederen vreemd geworden, en onbekend aan mijner moeders kinderen. [069:10] Want de ijver van Uw huis heeft mij verteerd; en de smaadheden dergenen, die U smaden, zijn op mij gevallen. (Psa 69:8-9)

Voordat ik je van antwoord voorzie heb ik mijn oor eerst even te luisteren gelegd bij de borstlap van de Hogepriester naar de ordening van Melchizedek. En door de bediening van de Urim en de Thummim des Heiligen Geestes heb ik (naar ik meen) enig licht in deze zaak mogen ontvangen van de Allerhoogste Majesteit.

Hoe Kleen in het ziekenhuis is gekomen dat weet ik niet. Al heb ik wel een vermoeden maar dat heeft in ieder geval niets met DRV te maken. Dat er niets bij geval buiten God om geschieden kan staat buiten kijf. Job kwam ook in het "ziekenhuis" maar daar had de duivel de hand in onder Gods toelating. Over Job gesproken, Job moest voor zijn vrienden (degenen die niet recht hadden gesproken) Bidden voor hun behoud. Dat is bij jou ver te zoeken jij bent er heel content mee dat Kleen in het ziekenhuis ligt. En daarmee overtreedt jij het liefdesgebod van Christus Zelf (Mat. 5:44).
Jij ziet dat als een bewijs van je vermeende (verrotte) gelijk. Nou uit die gedachte is de bodem ook al uit geslagen. Maar jou redenering valt ook heel eenvoudig om te keren want God heeft ds. G.P.P. Burggraaf ook allang het ziekenhuis ingeslagen al was dat geen krankheid tot de dood. Of was je dat al weer vergeten? Ja lasteren doe je niet gratis waarvan akte. Wie volgt? jij zelf soms?

God mag met mij doen wat Hij wil want ik ben Zijn eigendom in Christus en Hij geselt een iegelijken zoon, die Hij aanneemt (heb 12:6) Maar ik ben er van verzekerd dat God jou leugen  teniet zal doen.

Ik heb je als Elia al een keer voor het Godsgericht gedaagd maar toen droop je lafhartig af. Jij wist me toen te profeteren dat God mij op Zijn tijd de hel wel zou inbliksemen. Is God milder geworden? eerst de hel ingebliksemd nu het ziekenhuis ingeslagen?! Of is dit niet de waarheid? Dat jij een valse profeet bent die Gods naam misbruikt met je valse profetieën! Ik zou als ik jou was nog eens te rade gaan bij de geest die jou al deze profetieën ingeeft om eens wat specifieke gegevens te verzamelen over mijn aanstaande ziekenhuis opname. Wanneer en met welke kwaal zal God mij het ziekenhuis in slaan ? En vergeet dat vooral niet breed uit te meten op je website en op de website van je paus. Zodat iedereen zich kan verzekeren of jullie beschuldigingen en profetieën de waarheid zijn.

Kun je ook verklaren waarom ik na Kleen de volgende ben op de lijst van vermeende lasteraars ? Waarom bijvoorbeeld niet ds. A. Kort? Gelijk ook even de lijst even publiceren zo dat iedereen weet wanneer hij of zij de volgende is.

Vanwaar opeens deze plotselinge hernieuwde aandacht voor mijn persoon. Zeker nieuwsgierig of ik nog leef (de ijd'le waan). Nou hier een teken van leven. Ik heb jullie in de naam van Jezus Christus in de ban gedaan. Zonder bekering blijven jullie voor mij wilde heidenen buiten het lichaam van Christus. Al vier je dag en nacht avondmaal en houd je een miljoen kerkdiensten. God is een rechtvaardig God en bij mij sta je onder de tucht. Ga je bekeren brutale spotboef. En daar kun je het mee doen.

 S.A. Top