donderdag 8 april 2021

Daar juicht een toon.

Naar aanleiding van Gods spreken en twee preken van G.P.P Burggraaf (pasen 2021) publiceer ik hier een email aan G. P.P. Burggraaf. Ik voel me door God gedrongen. 
"Maandagochtend tweede paasdag heeft God mij bevestigd in mijn kindschap en mij getoond Wie mijn Meester is uit Johannes 20:16

Johannes 20:16

Jezus zeide tot haar: Maria! Zij, zich omkerende, zeide tot Hem: Rabbouni, hetwelk is gezegd: Meester.

Maandagavond tweede paasdag heeft God mij bevestigd in mijn roeping uit Ezechiël 3:26-27

Ezechiël 3:26-27

26. En Ik zal uw tong aan uw gehemelte doen kleven, dat gij stom worden zult, en zult hun niet zijn tot een bestraffenden man; want zij zijn een wederspannig huis. 27. Maar als Ik met u spreken zal, zal Ik uw mond opendoen, en gij zult tot hen zeggen: Zo zegt de Heere HEERE, wie hoort, die hore, en wie het laat, die late het; want zij zijn een wederspannig huis.

We hebben naar aanleiding van je artikel en mails afgelopen zondag stilgestaan bij de zonde tegen de Heilige Geest en het verraad van Judas tot zelfbeproeving ook hebben we ons eens verdiept in die Diotrefes.

Ik zou daar heel veel over kunnen schrijven maar doe dat nu niet. Ik bleef de HEERE verwachten en op Zijn woord hopen en hij heeft het onverwacht en ongedacht zeer wel gemaakt.

Vandaag heb ik in de pauze tussen de werkzaamheden door je lasterpreekje eens beluisterd waarin je de kansel en Gods woord misbruikt voor een vleselijk duivels vals steekspel. De hand des Heeren was op mij en de Heilige Geest gaf me onmiddelijk dwars door je leugens heen te zien. Toen het de tijd was weer aan het werk te gaan liep ik in een verkoelende wind terug en kende ik de HEERE aan de winds des daags in Christus mijn Rabbouni.

Ik zal afsluiten met psalm 56:2 waarvan de HEERE zojuist de tweede regel met name in mijn hart heeft afgedrukt.

Vers 2
Maar word' ik ooit met bange vrees belaân,
Dan zal op U mijn vast betrouwen staan.
Ik prijs in God Zijn woord; ik steun voortaan
Op Hem; zou vlees mij deren?
Ik vrees hen niet, die mijne smart vermeêren;
Mij, dag op dag, door lastertaal onteren;
Mijn woorden in een valsen zin verkeren;
Arglistig mij verraân.


S.A. Top"
 
De Heere is waarlijk opgestaan. Het kan maar zo pasen worden in je leven ook al is dat op de kerkelijke kalender alweer gepasseerd. Vreest God.
S.A.