donderdag 18 maart 2021

Burggraaf (derokendevlaswiek.com) ontmaskert zichzelf.

Een liegende woorden verdraaiende lasteraar die de tucht verwerpt zijn overtredingen toedekt en de liefde vertrapt.
Er is weer een artikel verschenen waarin er weer lustig gelasterd en gelogen en woorden worden verdraaid.
Marco Akershoek uit Tholen mag het voorzetje geven om daarna door Burggraaf misleid te worden. Je moet het maar doorhebben.

Citaat uit desbetreffend artikel:
"Gisteravond opende ik nog een email van een top-lasterhond, die beweerde dat ik 1. "met bitterheid vervuld was" en 2. "niet streed in de volle wapenrusting Gods", en 3. dat het RD gelijk had, nl. dat de c-vaccins "geen cellen van geaborteerde babies bevatten, behalve hooguit een achtergebleven "celletje" van de geaborteerde babie (uit 1964, of 1973).""
einde citaat.
 
Het eerste wat je kunt opmerken dat je direct gedehumaniseerd wordt. Helemaal in de stijl van Hitler wordt ik als een soort untermensch "top-lasterhond" geïntroduceerd. nazi praktijken dus.
In het vorige artikel op dit blog kan iedereen de letterlijke ongewijzigde tekst lezen van de email die ik gestuurd heb. En dan zal het meteen opvallen dat Burggraaf helemaal geen letterlijke maar verdraaide onvolledige citaten weergeeft. En uiteraard is dat er op gericht zichzelf voor te stellen als een soort witgepleisterde wand en een karikatuur van mij te maken en de lezer te misleiden.
 
Echt citaat 1:
"Want ik ben je niet kwaad gezind maar jij bent verbitterd en kortzichtig en dat deugt niet."
 
Echt citaat 2:
"Jij strijdt volstrekt niet in de wapenrusting Gods. En daarom wordt je niet gekroond. En daarmee heb je een "pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet" situatie in de hand gewerkt waar God volstrekt niet mee geëerd wordt maar veeleer grof gelasterd."
 
Echt citaat 3:
"Even een voorbeeld ? Jij beweert alle corona vaccins bevatten cellen van geaborteerde babies. RD zegt nee hoor dat is niet waar. Wie heeft gelijk ? Het RD. waarom ? omdat ze bij het onderzoeken kweken en produceren inderdaad gebruikmaken van cellijnen maar het eiwit wat ze willen gebruiken wordt er uitgefilterd dus NEE er zitten geen cellen van geaborteerde babies in het vaccin. Natuurlijk zou er een verdwaalt celletje in kunnen zitten maar daar gaat het hier absoluut niet over. Je preekt en schrijft in het geheel niet feitelijk. En daarmee geef je zelf het RD de munitie in handen."
 
Nu gaan we even in op de punten die Burggraaf denkt te moeten maken op basis van door hem gelogen verdraaide onvolledige citaten.
 
Punt 1.
Citaten uit artikel van Burggraaf:
"Als we de wet Gods als de bediening des doods preken door de bediening des Geestes, en bijbels-heilige verontwaardiging uitspreken over de ingekankerde roepende kerkzonden, dan wordt dat gekwalificeerd als "bitterheid, nijdigheid en schelden""
 
"Afgelopen biddag uit Jakobus 5 gepreekt, waarin Jakobus de rijkdom der refo-wereld-rijken exposed als zijnde kuisverrot. Dat noemt men tegenwoordig "bitterheid en nijdigheid""
einde citaten.
 
Mijn commentaar:
Het eerste wat Burggraaf hier doet is liegen en lasteren dat mijn email gericht was op het preken van de waarheid.
Ten tweede mijn schrijven was in het geheel niet gericht op zijn biddag preek. Ik ben geheel onbekend met de inhoud van de preek. Want ik heb deze niet beluisterd. een hele doorzichtige afleidingstactiek.
Ten derde was mijn schrijven gericht op zijn afwijken van de waarheid zoals ik dat in eerdere artikelen heb aangetoond. En de zure vruchten ervan aangezien hij allerlei onzin door zijn artikelen en preken vlecht waar ik mij in deze email tegen richtte en onderbouwde met een glashelder voorbeeld. En waardoor Burggraaf het RD in de kaart heeft gespeeld. Zodat zij MET RECHT kunnen schrijven dat Burggraaf een complotfantast is en een leugenprofeet.
Ten vierde alle bevinding en bijbel teksten die Burggraaf hier aanvoert als een wapen voor zijn lasteringen en leugens zijn niets anders dan manipulerende toverspreuken en hebben dus geen enkele geldigheid of kracht.
Ten vijfde uit de liegende en lasterende mails en artikelen die ik terug ontvang van Burggraaf blijkt duidelijk zijn verbittering ondanks alle voorgewende vrolijkheid.
 
Punt 2.
Citaten uit artikel van Burggraaf:
"Volgens genoemde kleeniaanse lasterhond zouden we "niet strijden in de volle wapenrusting Gods", terwijl door dezelfde slingersteen die David slingerde in het voorhoofd van Goliath, dit soort vloekende refo-Rabsake's in geestelijke zin reeds geveld zijn vanuit de volle wapenrusting Gods, waarmee Christus mij Zelf bekleed heeft en bekleed houdt, namelijk onder Zijn heiligend kruis, met de belofte: "Want Ik heb u tegen dit volk gesteld tot een koperen vasten muur; zij zullen wel tegen u strijden, maar u niet overmogen; want Ik ben met u, om u te behouden en om u uit te rukken, spreekt de HEERE", Jer. 15:20."
 
"Ook Jozef ondervond die schijnvrome aanvallen van zijn broeders, gelijk geschreven staat: "De schutters hebben hem wel bitterheid aangedaan, en beschoten, en hem gehaat; maar zijn boog is in stijvigheid gebleven, en de armen zijner handen zijn gesterkt geworden, door de handen van den Machtige Jakobs; daarvan is hij een herder, een steen Israels", Gen. 49:23-24. Hoewel de broers van Jozef met hun aanvallen op Jozef nog niet de zonde tegen de Heilige Geest bedreven, terwijl de onvergeefelijke zonde tegen de H.G. binnen het Refodom massaal bedreven wordt."
 
Mijn commentaar:
Ten eerste Burggraaf heeft de lendenen omgorden met de waarheid en het borstwapen der gerechtigheid[1] aandoen uit Efeze 6:14 ingeruild voor leugen en ongerechtigheid. Bewijzen te over in mijn artikelen en emails.
Ten tweede die snoevende taal over de slingersteen van David daar heb ik al korte metten mee gemaakt [2] En zijn beroep op Jeremia 15:20 is volstrekt niet van toepassing op zijn leugens en laster. En dus een manipulerende toverspreuk waarmee hij zichzelf alleen maar verder verstrikt in de zonde.
Ten derde projecteert hij hier op mij waar hij zichzelf schuldig aan maakt namelijk om mij bitterheid aan te doen met zijn leugens en laster en de valse aantijging van de zonde tegen de Heilige Geest. Hierbij citeert hij de woorden die God over Jozef uitgesproken heeft. Waarmee de HEERE Zelf door de mond van Burggraaf (notabene!) door de Heilige Geest met kracht mij heeft versterkt [3].
Dus al die vroom valse vurige pijlen die hij hier op mij afschiet werden reeds geblust op het schild des geloofs.

Punt 3.
Citaat uit artikel van Burggraaf.
"Genoemde lasterkop beweert dus dat "1 verdwaald foetus-celletje er niet toe doet", terwijl hij door het gladstrijken van dat ene foetus-celletje bij God te boek staat als een onverzoende aborterende nazi-crimineel. Maar het is nog vele malen erger. De reeds lang achterhaalde bewering van genoemde diaboliserende lasterkop, nl. dat het RD gelijk heeft in haar big-farmaceutische bewering dat "de c-vaccins geen cellen bevatten van geaborteerde babies", werd, afgezien van de scala aan bewijslast op deze website, recent nog met harde feiten weerlegd door de roomse John-Henry Westen in een interview met de wereldwijd befaamde biologist, dr. Pamela Acker. (Voor degenen die engels verstaan, beluister de onderstaande video's in haar geheel, door de 2 linken achtereenvolgens in uw browserregel te copieeren.)"

Mijn commentaar:
Het is echt lachwekkend hoe Burggraaf hier een door mij theoretisch open gelaten technische(!) mogelijkheid, wat in werkelijkheid feitelijk uitgesloten is, aangrijpt om mij een theologisch standpunt toe te schrijven. Daarmee maakt hij liegend en lasterend woorden verdraaiend een valse karikatuur. Vervolgens gaat hij vol in de aanval want nu ruikt hij de overwinning. MIS helemaal MIS Burggraaf je zit er compleet naast. Feit is Burggraaf dat het virus uit de cellijn wordt gefilterd waarbij ook alle cellen worden vernietigd en verwijderd [4] in dat flesje met vaccin zit van geen enkele geaborteerde baby ook maar een celletje. In die injectie zit van geen enkele geaborteerde baby ook maar een celletje. In die roomse horror beerput video van je is geen greintje bewijs te vinden dat het wel zo is. bovendien heb ik nooit geschreven dat er bij het ontwikkelen en/of produceren en/of testen geen gebruik wordt gemaakt van de cellijnen van geaborteerde kinderen. Dus die scala aan bewijslast van jou bewijst niet en is een bewijs dat het punt dat ik heb gemaakt in mijn email aan jou de volle waarheid is en dat mijn genoemde voorbeeld staat als een huis op de rots die alle winden van leugen en laster doorstaan heeft. Jij bent niet nieuwsgierig genoeg en onderzoekt niet tot in de details, je bent verbitterd en kortzichtig, je neemt de tucht niet aan en bent afgeweken van de waarheid. Het feit dat jij mij een klein kind van God op alle mogelijke manieren uit de gemeente van Christus probeert te aborteren met laster en leugen artikelen en mails en preken en het blokkeren van mijn email adres. Toont aan volgens jou eigen oordeel dat jij als een geestelijke (ik citeer:) "onverzoende aborterende nazi-crimineel" Bij God te boek staat. 

Toen jij Pietje "(re)Bel" gaat naar Amerika (het Canadese "Patmos") vertrok. Heb jij je ook vol laten spuiten met allerlei (ik citeer:) "tempel-Gods-schendende (covid)-vaccins (die ook cellen bevatten van geaborteerde babies!)" Dus dan zul jij volgens je eigen theorie wel tot de nok toe gevuld zijn met abortus baby cellen. Moet ik me nu zorgen maken dat jij al jaren geleden het teken van het beest aangenomen heb aangezien je lijkt te suggereren dat een vaccinatie het merkteken van het beest is door je constante verwijzing naar 666 en een bepaalde preek (19-04-2020) ? of mogen we dat van de hand wijzen gezien het feit dat het merkteken van het beest aan de hand of aan het voorhoofd wordt aangebracht en niet in de bovenarm wordt gespoten ??? En wat bedoel je nu eigenlijk met "dna veranderende nano deeltjes" bedoel je daar nano robots mee ? of nanodeeltjes van metalen die dna beschadigen ? of bedoel je daar het spike eiwit mee ? waar heb je het eigenlijk over en waar is het bewijs dat dit gerucht waarheid is ??? [5] Waarom schrijf jij dit als een bewezen feit terwijl sommige immunologen dit slechts als een mogelijk gevaar zien waarvoor geen enkel bewijs is geleverd? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
 
P.S. Degene die geïnteresseerd is in mijn echte visie op vaccins mag het natuurlijk altijd netjes vragen en dan willen we daar best op in gaan...

[1] https://enaldaareenstukakkerswasvollinzen.blogspot.com/2018/06/jakob-2-de-inlegkunde-drekgod.html
[2] https://enaldaareenstukakkerswasvollinzen.blogspot.com/2018/07/jakob-6-de-steen-des-aanstoots.html
[3] https://enaldaareenstukakkerswasvollinzen.blogspot.com/2019/08/audio-getuigenis-jurie-van-den-berg.html
[4] https://www.chop.edu/centers-programs/vaccine-education-center/vaccine-ingredients/fetal-tissues
[5] https://www.gavi.org/vaccineswork/will-mrna-vaccine-alter-my-dna