woensdag 1 augustus 2018

Wij hebben u op de fluit gespeeld. (update: links toegevoegd) (update 2)

In dit bericht gaan we in op recente artikelen en preken van evangelist Burggraaf die zichzelf het oordeel van gehouden te worden voor een heiden en tollenaar heeft waardig gemaakt als hij zich niet bekeert.

Petrus heeft een ogenblikje gewankeld, wandelende op de golven door het geloof. In antwoord op zijn gebed werden de golven onder hem als ware het ijs en werd Petrus zo licht als een veertje gedragen door de vleugels van het geloof, zag hij op de sterke wind hij wankelde een ogenblik door kleingeloof maar toen mocht hij
door het geloof Christus aangrijpen die hem in het eerst deed afkomen uit het schip en hem gegrepen had en mocht hij zijn weg vervolgen ziende op de oversten Leidsman en Voleinder des geloofs.

Lukas 22:32
Maar Ik heb voor u gebeden, dat uw geloof niet ophoude; [...].

Psalm 49 vers 1
Gij, volken, hoort; waar g' in de wereld woont,
't Zij laag van staat, of hoog, met eer bekroond;
't Zij rijk of arm, komt, luistert naar dit woord.
Mijn mond brengt niets dan lout're wijsheid voort,
Bij mij in 't hart opmerkzaam overdacht.
Ik neig het oor, daar 'k op Gods inspraak wacht,
Naar 's HEEREN spreuk, en zal u, op de snaren
Der blijde harp, geheimen openbaren.

Aangezien ik de Heere in mijn jonge jaren gebeden heb om Zijn stem te mogen kennen zoals samuël die de stem des Heeren nog niet kende, terwijl ik bij Ezechiel had gelezen dat de hand des Heeren op hem was, en ik begreep uit Numeri en Jesaja dat door de hand de Geest moet worden verstaan. zo had ik gebeden of in een bepaalde weg op een bepaalde plaats op zekere wijze de Heere Zijn stem wilde bekend maken en Zijn hand op mij mocht komen zodat ik de stem des Heeren leerde kennen.

1 Samuël 3:7
Doch Samuël kende den Heere nog niet; en het woord des Heeren was aan hem nog niet geopenbaard.

Ezechiël 3:22
En de hand des Heeren was daar op mij, en Hij zeide tot mij: Maak u op, ga uit in de vallei, en Ik zal daar met u spreken.

Jesaja 61:1
De Geest des Heeren Heeren is op Mij, omdat de Heere Mij gezalfd heeft, om een blijde boodschap te brengen den zachtmoedigen; Hij heeft Mij gezonden om te verbinden de gebrokenen van harte, om den gevangenen vrijheid uit te roepen, en den gebondenen opening der gevangenis;

Numeri 11:26
Maar twee mannen waren in het leger overgebleven; des enen naam was Eldad, en des anderen naam Medad; en die Geest rustte op hen (want zij waren onder de aangeschrevenen, hoewel zij tot de tent niet uitgegaan waren), en zij profeteerden in het leger.

Waarom wilde ik de stem de Heeren kennen? Om de waarheid te kennen, zoveel boeken, zoveel kerken, zoveel dominees, zoveel leringen. Maar wat is de waarheid. Wat komt er nu van God en wat niet. Of ik nog bekeerd kon worden of niet. En God heeft mijn gebed verhoord exact zoals ik het had gevraagd. Zodat ik vanaf dat moment zeker wist dat dit de stem des Heeren is, de Heilige Geest, de hand Gods, de kracht Gods, de arm des Heeren, daarnaast heb ik gevraagd om de gave des onderscheids zoals David door de urim en de thummim in de borstlap van de hogepriester de Heere vroeg, zo mag ik voor Christus als de hogepriester naar de ordening van Melchizedek staan en vragen naar wat waarheid en leugen is en God openbaart het door Zijn hand op mij te leggen. Men mag lasteren dat heeft u niet van God maar God geeft Zijn Naam en Zijn eer niet aan een ander In eeuwigheid niet! En ook de grootste gave des Geestes die een mens kan ontvangen heeft God mij niet willen onthouden de wedergeboorte uit het onvergankelijke Zaad Christus die plaatsvervangend neergedaald is ter helle in de totale Godsverlating toen Hij het daaruit riep Mijn God Mijn God waarom hebt Gij mij verlaten. De Waarheid zal u vrijmaken, Hallelujah.

Psalmen 50:15
En roept Mij aan in den dag der benauwdheid; Ik zal er u uithelpen, en gij zult Mij eren.

Jesaja 42:8-9
Ik ben de Heere, dat is Mijn Naam; en Mijn eer zal Ik geen anderen geven, noch Mijn lof den gesneden beelden. Ziet, de voorgaande dingen zijn gekomen, en nieuwe dingen verkondig Ik; eer dat zij uitspruiten, doe Ik ulieden die horen.

Lukas 11:13
Indien dan gij, die boos zijt, weet uw kinderen goede gaven te geven, hoeveel te meer zal de hemelse Vader den Heiligen Geest geven dengenen, die Hem bidden?

Op uw noodgeschrei deed Ik grote wonderen, Ja Mijn stem werd van u gehoord uit de plaats der donderen! En zo heeft God Zijn werk in mij door Woord en Geest met kracht en met wonderen en tekenen bevestigd en verlicht en leid Hij mij, drijft Hij mij. En zo heb ik geschreven. En wordt verleden heden.

Mattheus 16:17
En Jezus, antwoordende, zeide tot hem: Zalig zijt gij, Simon, Bar-jona! want vlees en bloed heeft u dat niet geopenbaard, maar Mijn Vader, Die in de hemelen is.

Als je Burggraaf vraagt hoe God hem leert wat hij preekt dan staat de wagen stil, en dan komt hij daarmee op de preekstoel en zegt dat we dat niet curieuselijk mogen onderzoeken, Daar zit voor mij geen enkele kracht in, iedereen kan beweren door de Geest geleid te worden en dat zou nog waar kunnen zijn ook, maar of dat geldt voor alles wat er op de preekstoel gebracht word is nog altijd punt twee, want God kan een prediker ook overgeven in een strik des duivels, en God kan ook middelijkerwijs de waarheid openbaren. En ook is Gods Woord en Geest niet gebonden.

Het op valse wijze inlegkundig vergeestelijken van Gods woord heeft met de leer van de rechtvaardiging van de goddeloze en met de leer van Christus niks van doen dat is drekgoderij die verbrand moeten worden.

De uitspraak van Annie: "ik ben van Christus en Christus ben ik" is een valse onbijbelse uitspraak die met Gods woord in eeuwigheid niet te bewijzen valt aangezien er maar een Christus is namelijk Jezus de Heere de Zoon van God, en degenen die de titel van Christus stelen zijn ketters met pauselijke pretenties. Dat God uit de mond der zuigelingen en der kinderkens sterkte gegrondvest heeft betekent niet dat we alles zonder kritiek moeten slikken Gods woord gaat boven alles. Zo zuiver als God is geen mens er zullen altijd momenten van voortschrijdend inzicht zijn. En dan heb je te buigen voor God.

Mattheus 24:24-26
Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zullen grote tekenen en wonderheden doen, alzo dat zij (indien het mogelijk ware) ook de uitverkorenen zouden verleiden. Ziet, Ik heb het u voorzegd! Zo zij dan tot u zullen zeggen: Ziet, hij is in de woestijn; gaat niet uit; Ziet, hij is in de binnenkameren; gelooft het niet.

Er staat nergens in Gods Woord dat Ezau achter Jakob is aangegaan, die bloedwreker op de hielen is INLEGKUNDE. Burggraaf wil allemaal zaken in het Woord leggen die er niet inliggen en er dus ook niet kunnen worden uitgehaald dit is toedoen  aan Gods Woord en daar staat een vreselijke vervloeking op. Jakob werd gezegend weggezonden en was vertrokken en Ezau dat alles ziende ging naar Ismael om zich daar een vrouw te nemen. Daar heb je de waarheid. En nergens in Gods woord lezen we dat Jakob vreesde dat Ezau achter hem aankwam als de bloedwreker enz. en dat Jakobs zijn reis als een hellevaart heeft beleefd, Ja en als je dat er dan wel van maakt dan ben je Gods Woord aan het vervalsen en buitenbijbels aan het toedoen aan Gods Woord en dan doe je ook afbreuk aan Gods Woord want dan leid je de toehoorders en jezelf van de zaak waar het in werkelijkheid wel om gaat af en dan ben je een ketter dan wil je het mooier en dieper en bevindelijker maken dan het kale naakte Woord van God is.

In beth-el hielden de wegen niet op maar werd Jakobs reis onderbroken voor een nacht rust omdat de zon was onder gegaan zo staat het geschreven en nergens in Gods woord leert ons de Heilige Geest dat Jakobs wegen hier geestelijk ophielden degenen die leren van wel bedienen zich dus van onbijbelse inlegkunde en niet zoals zij valselijk beweren van de zin en mening van de Heilige Geest.

In Gods Woord de bijbel openbaart God Zichzelf en niet het bekeringsverhaaltje van Jakob zoals de buitenbijbelse hoofdstuktitels dat valselijk suggereren en degenen die deze recente leugen die in de originele Statenbijbel van 1637 niet is te vinden toevoegen aan Gods Woord die doen toe en dus af aan Gods Woord en bouwen op zandgrond en pleisteren met loze kalk dat glanst als drek in de zon en is blinkende zonde.

Het staan en roepen van Jezus op de laatste dag van het feest is een natuurlijke zaak hoewel Zijn woorden geestelijke betekenis hebben en Zijn aanwezigheid vervulling van profetie is en een Goddelijke zaak en we mogen het spreken van Jezus op de laatse dag zeker wel als beeld nemen voor een geestelijke zaak maar als je gaat beweren dat dat de letterlijke geestelijke betekenis is dan ben je een leugenaar.

En datzelfde geldt voor elim met de 12 waterbronnen en de 70 palmbomen. Er ligt zeker een prachtig beeld in ja maar dat betekent nog niet dat toen volk Israël daar aankwam dat ze daar in die twaalf waterbronnen twaalf dicipelen en 70 dicipelen zagen, zo van nu drinken we een slokje uit het evangelie van Johannes en nu zitten we in de schaduw van 1 van de 70 dicipelen die Jezus uit heeft gezonden dat leert de Heilige Geest NERGENS als je van de natuurlijke gang van Gods volk hun geestelijke gang maakt ben je Gods woord aan het vervalsen. Want heel dat murmurerende volk Israël droeg hun afgoden met zich mee en ze konden vanwege ongeloof het beloofde land niet in gaan behalve jozua en kaleb want die geloofden Gods belofte en allen boven de 20 zijn in de woestijn gestorven en ook daar in liggen allerlei beelden van geestelijke zaken maar dat betekent niet dat zij dat zelf zo beleefd hebben.

Jezus neemt ook een voorbeeld uit het oude testament van de koperen slang die door Mozes verhoogt werd en een ieder die daar op zag bleef leven maar dat was hun geestelijke redding niet hoewel het beeld van de geestelijke redding zoals Christus die heeft aangebracht door zijn kruisdood er wel in ligt bij vergelijking maar niet met vereenzelviging want je ziel word niet gered door te zien op een koperen slang nee dan heb je een afgod en daar ga je voor eeuwig mee verloren.

Abraham hief zijn mes op om Izak te doden en daar ligt een beeld in van God de Vader die zijn Goddelijke wraakzwaard opheft tegen de mens maar het vervolgens in het hart van Zijn eigen vleesgeworden Zoon steekt, beleefde abraham dat hij God de Vader was en het wraakzwaard ophief? neen abraham geloofde God en onthield God zijn zoon niet en volgde Zijn bevel op, en zijn geloofsgehoorzaamheid werd hem gerekend tot gerechtigheid.

Geef er toch eens acht op wat er geschreven staat: Johannes 6:47-51 Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Die in Mij gelooft, heeft het eeuwige leven. Ik ben het Brood des levens. Uw vaders hebben het Manna gegeten in de woestijn, en zij zijn gestorven. Dit is het Brood, dat uit den hemel nederdaalt, opdat de mens daarvan ete, en niet sterve. Ik ben dat levende Brood, dat uit den hemel nedergedaald is; zo iemand van dit Brood eet, die zal in der eeuwigheid leven. En het Brood, dat Ik geven zal, is Mijn vlees, hetwelk Ik geven zal voor het leven der wereld. Merk toch eens op het onderscheid tussen het natuurlijke voorbeeld en de geestelijke zaak en de tegenstelling, zij zijn gestorven tegenover het in eeuwige leven door het geloof in Christus.

Degenen die een volgorde aanbrengen in wedergeboorte, rechtvaardigmaking, en geloof hebben het mis, en degenen die het uit laten gaan van de mens hebben het ook mis. Wedergeboorte, rechtvaardigmaking en geloof gaan uit van de drie-enige God en Zijn drie kanten van een en dezelfde zaak, Christus spreekt de goddeloze gelooft daar zit geen orde of volgorde of tijd tussen, het zaligmakend spreken Gods in het oordeel door Woord en Geest is geloven/horen/aannemen/zien/leven en gaat uit van een en dezelfde Geest op hetzelfde moment metterdaad aan de zijde van God en aan de zijde van de mens. Degenen die het geloof laten voorgaan of nagaan of uit de menselijke natuur laten voortkomen zijn allemaal mis. HIJ SPREEKT EN HET IS ER HIJ GEBIED EN HET WORD TERSTOND. Is er zaligmakend geloof Hij heeft zalig gesproken, Hij heeft zalig gesproken er is zaligmakend geloof. geloof zonder Christus is niet zaligmakend, Christus zonder zaligmakend geloof is zonder de zaligmakende toepassing.

De ware kerk is niet meer te vinden ze moeten er nog een inlegkunde drekgoderij bij preken inclusief Burggraaf, niemand onderwerpt zich aan de tucht inclusief Burggraaf, niemand bedient de sacramenten recht inclusief Burggraaf jazeker want ook Burggraaf doopt de kinderen niet terwijl hij een roeping heeft.
Maar filippus zeide indien gij van ganser harte gelooft zo is het geoorlooft en de moorman deed geloofsbelijdenis en hij werd gedoopt zonder lid te zijn van een refokerk en zonder medegetuigen en zonder ouderlingen. De Heilige Geest zelf leert het zo en zo staat het geschreven. Dus Burggraaf bekeer je van je inlegkunde drekgoderij en neem de tucht aan bekeer je van je kerkisme en bedien de sacramenten recht en doop de kinderen en houd avondmaal met al je broeders in Christus.

Dat God er geen raad mee weet hoe Hij ze onder de kinderen zal zetten is natuurlijk onzin want Zijn Naam is Raad alsof het God uit de hand loopt nee hoor Hij zal al Zijn welbehagen doen.

Burggraaf vereenzelvigd ook wat de herders mee hebben gemaakt met wat Jakob slapend dromend van God ontving namelijk de aartsvaderlijke belofte en de belofte van Gods hulp en bijstand op zijn verdere reis. Terwijl de herders klaarwakker waren.

Lukas 2:9-12En ziet, een engel des Heeren stond bij hen, en de heerlijkheid des Heeren omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze. En de engel zeide tot hen: Vreest niet, (Let wel: nergens staat dat ze vreesden rechtvaardig in de hel te zinken vanwege een onbekeerde zondestaat of dat ze vreesden vanwege de plotselinge engel verschijning en de heerlijkheid des Heeren die hen omscheen.) want, ziet, ik verkondig u grote blijdschap, die al den volke wezen zal; Namelijk dat u heden geboren is de Zaligmaker, welke is Christus, de Heere, in de stad Davids. En dit zal u het teken zijn: gij zult het Kindeken vinden in doeken gewonden, en liggende in de kribbe.

Het evangelie werd hen verkondigd door een engel des Heeren ja en toen daarna ging de hemel pas open, daadwerkelijk open, geen droom, geen visioen.
Lukas 2:13-15 En van stonde aan was er met den engel een menigte des hemelsen heirlegers, prijzende God en zeggende: Ere zij God in de hoogste hemelen, en vrede op aarde, in de mensen een welbehagen. (Let wel: geen visioen of droom van een ladder met afdalende engelen waar de Heere bovenaan staat, nee nee echte engelen en een echte geopende hemel met een echte hoorbare stem)  En het geschiedde, als de engelen van hen weggevaren waren naar den hemel, dat de herders tot elkander zeiden: (Let wel: niet, dit is een poort des hemels, een huis Gods. neen.)  Laat ons dan heengaan naar Bethlehem, en laat ons zien het woord, dat er geschied is, hetwelk de Heere ons heeft verkondigd.

Het geloof komt in de vruchten openbaar en ze stempelen hun pad. Maar daar gaat het niet om, om die herders niet, nee geen bekeringsverhaalje. Ook de boodschappers verdwijnen weer geen ladderdienst der engelen moet afleiden waar het werkelijk om gaat, nee hoor. God geopenbaard in het vlees, het vleesgeworden Woord, het beloofde Zaad! Naar het Broodhuis Bethlehem DAAR GAAT HET OM!

Lukas 2:16-20 En zij kwamen met haast, en vonden Maria en Jozef, en het Kindeken liggende in de kribbe. (Let wel: daar ligt geen ladder maar daar ligt het beloofde Zaad der vrouw.) En als zij Het gezien hadden, maakten zij alom bekend het woord, dat hun van dit Kindeken gezegd was. En allen, die het hoorden, verwonderden zich over hetgeen hun gezegd werd van de herders. Doch Maria bewaarde deze woorden alle te zamen, overleggende die in haar hart. En de herders keerde wederom, verheerlijkende en prijzende God over alles, wat zij gehoord en gezien hadden, gelijk tot hen gesproken was. Halleluja.

Go tell it, tell it, on the mountains, over the hills and everywhere that Jesus Christ is born. Ja, vertel het aan de mensen dat Jezus leeft, vertel het aan de mensen wie liefde heeft, vertel het aan de mensen wie vrede geeft, vertel het aan de mensen! Dan vloeit mij mond steeds over van Uw eer gelijk een bron zich uitstort op de velden!

Kohlbrugge, Vlastuin, Burggraaf en noem maar op. Al diegenen die zich met hun eigengemaakte inlegkunde bijl een stomme dove blinde hersenloze krachteloze levenloze geesteloze houten ladder uithouwen tot een afgod leggen een valse christus in de kribbe en verwerpen daarmee het Zaad van de vrouw. En leven in een droomwereld. En ook in hun herberg en kribbe is dan geen plaats voor het levende kind en het lichaam van Christus dan worden Gods geroepen getuigen en kinderen buiten de deur gehouden en op het hart getrapt en ze komen nergens mee in de schuld, ze vinden zelf dat anderen wel in de schuld moeten komen en dat publiek maar zelf distantiëren ze zich overal van en wassen hun handen in de gebroken bak van pilatus. Ik hoef dominee A. Kort niet te gaan verdedigen maar wat Burggraaf over hem schrijft kan hij gevoeglijk op zichzelf toepassen. En dat "sesamstraat refrein" blijft hem in het gezicht slaan totdat hij zich bekeert. Ik heb ds A. Kort gebeld en ik hoef de inhoud van dat gesprek niet rond te gaan bazuinen maar ik heb hem wel gewezen op de aanklacht op derokendevlaswiek.COM en dan mag ds A. Kort verder voor hemzelf spreken. Twee dingen wil ik er nog van zeggen ik heb de Heere gebeden of Hij ds A. Kort de last wilde opleggen dat boek te schrijven en hem in de oud ger. gem. als een lamp te houden en de Heere heeft me daarin verhoord en als Burggraaf het met God en mij daarover niet eens is dan is hij vrij om daarover op de knieën te gaan en ds A. kort er uit te bidden. En hetzelfde geldt voor ds K. Veldman als God een lamp in de hhk wil houden om Davids wil wie zijn wij dan om God daar in tegen te spreken, God is zo eindeloos veel rechtvaardiger maar ook barmhartiger dan wij ooit kunnen bedenken. Zijn huis moet vol worden ook uit de hhk en ogg heggen en stegen moeten er nog toegebracht worden tot de schare die niemand tellen kan. En ook het artikel over ds A. Simons kan Burggraaf op hemzelf toepassen want ook zijn hartaanval had tot bekering moeten leiden maar die is bij hem tot op heden ook uitgebleven en daarmee ligt hij op dezelfde grote hoop van kerken en predikers die zich wentelen in de drek van valse leringen en wel geslagen zijn en geen pijn hebben gevoeld en ook voor Burggraaf geldt wees dan ijverig en bekeer u.

Openbaring van Johannes 3:19
Zo wie Ik liefheb, die bestraf en kastijd Ik; wees dan ijverig, en bekeer u.

Jesaja 44:24-28
Alzo zegt de Heere, uw Verlosser, en Die u geformeerd heeft van den buik af: Ik ben de Heere, Die alles doet, Die den hemel uitbreidt, Ik alleen, en Die de aarde uitspant door Mijzelven; Die de tekenen der leugendichters vernietigt, en de waarzeggers dol maakt; Die de wijzen achterwaarts doet keren, en Die hun wetenschap verdwaast; Die het woord Zijns knechts bevestigt, en den raad Zijner boden volbrengt; Die tot Jeruzalem zegt: Gij zult bewoond worden; en tot de steden van Juda: Gij zult herbouwd worden, en Ik zal haar verwoeste plaatsen oprichten. Die tot de diepte zegt: Verdroog, en uw rivieren zal Ik verdrogen. Die van Cores zegt: Hij is Mijn herder, en hij zal al Mijn welgevallen volbrengen; zeggende ook tot Jeruzalem: Word gebouwd; en tot den tempel: Word gegrond.

Psalm 147 Vers 1
Laat 's HEEREN lof ten hemel rijzen;
Hoe goed is 't, onzen God te prijzen!
't Betaamt ons, psalmen aan te heffen,
Die lieflijk zijn, en harten treffen.
De HEER wil ons in gunst aanschouwen;
Hij wil Jeruzalem herbouwen;
Vergâren en in vreê doen leven,
Hen, die uit Isrel zijn verdreven.

Johannes 15:7
Indien gij in Mij blijft, en Mijn woorden in u blijven, zo wat gij wilt, zult gij begeren, en het zal u geschieden.

De Heere beware me ervoor 1 millimeter toe te geven aan deze valse drekgoderij en al ware u ook een engel uit de hemel VERVLOEKT! De Heere heeft tot mij gesproken:

Jesaja 54:14-17
Gij zult door gerechtigheid bevestigd worden; wees verre van verdrukking, want gij zult niet vrezen; en verre van verschrikking, want zij zal tot u niet naken. Ziet, zij zullen zich zekerlijk vergaderen, doch niet uit Mij; wie zich tegen u vergaderen zal, die zal om uwentwil vallen. Zie, Ik heb den smid geschapen, die de kolen in het vuur opblaast, en die het instrument voortbrengt tot zijn werk; ook heb Ik den verderver geschapen, om te vernielen. Alle instrument, dat tegen u bereid wordt, zal niet gelukken, en alle tong, die in het gericht tegen u opstaat, zult gij verdoemen; dit is de erve der knechten des Heeren, en hun gerechtigheid is uit Mij, spreekt de Heere.

God heeft me geroepen om op de fluit van Gods Woord te spelen en naar de pijpen van Gods Woord te dansen en daar voor moest ik eerst mijn eigen verstand en wijsheid en kennis kwijtraken zo dat ik nog te stom was om voor de duvel te dansen en op de Weg gebracht worden waarop de dwazen niet zullen dwalen en Hij heeft me aangedaan met kracht uit de hoogte en mij Zijn hand opgelegd, en al waren alle kansels gevuld met legioenen van duivelen en roepen ze allemaal knielt voor mijn inlegkunde drekgod als allerlei duivelse muziekinstrumenten hun stem geven zo zullen wij NIET BUIGEN al moesten we in de zeven maal heter gestookte vurige oven van koning nebukadnezar geworpen en verbranden of opgevreten worden door de leeuwen in de kuil van koning Darius.

En ook hetgekrookteriet.com van G. van der Hoeven is een kool en geit sparende Egyptische tovenaars poppenkast aangezien hij de valse toevlucht nemende leer van ds Teunissen ongemoeid laat waarbij de zieke zondaar zichzelf het medicijn moet toedienen in plaats van onder het recht Gods verloren te gaan om geholpen te worden door de Medicijnmeester Wel tegen ds P. de Vries en tegen ds Vlastuin schrijven maar niet tegen ds.Teunissen wat nep zeg.

S.A.

(update) links naar de desbetreffende preken en artikelen:
http://www.derokendevlaswiek.com/index.html?target=AUDIO_PREKENAUDIOPREKEN_2018.html (15-07-2018 en 22-07-2018).
http://www.derokendevlaswiek.com/2018_THEOLOGIE_EINDTIJDzpRUBRIEK.html (refokerken aan bethlehems herberg.../ cip interview ds A. kort.../het overgeloof van ds A. Simons...).
http://www.hetgekrookteriet.com/Diverse_artikelen/Vlastuin_katholiciteit.html

(update 2) inmiddels heeft G.P.P. Burggraaf een doopdienst gehouden welke hij gepubliceerd heeft nadat ik mijn email gestuurd had en mijn artikel had geplaatst had waar ik hem inmiddels hartelijk mee gefeliciteerd heeft zoals u hieronder kunt lezen:

G.P.P. Burggraaf,

het heeft mij grotelijks verheugd dat God een verhoorder is der gebeden die Hij zelf in het hart legt. bidden door de Geest der genade en der gebeden is de toekomst zien, en wat God geopenbaard heeft is vervuld. wie had ooit kunnen denken dat God die zolderkamergebedjes op tienjarige leeftijd zou verhoren, hoewel ik om der waarheid wil veel van u moet lijden maar dat is niets, want Paulus wenste wel van Christus verbannen te zijn voor zijn broederen. het heeft mij grotelijks verheugd dat God u van de pauselijke kerkistische strik verlost heeft en u de doop heeft bedient en de zegen hebt uitgesproken. deze ritseling van de Geest verblijd mij zeer, en al moet ik dan als lazarus aan de poort van de rijke man liggen God heeft voor mij een plekkie in het Vader huis met de vele woningen en die kan geen mens me afnemen.

S.A.